Tuesday, January 10, 2012

selamat tinggal kym..

dah cukup 2 tahun setengah aku study kt sini..dan akhirnya aku bjaya menamatkan pelajaran ku..ssekarang aku merupakan seorang yang berkelulusan lepasan diploma..yeah! xsabar nk praktikal niy..huhu.. nk mnimba pengalaman..
kt kym bnyk pengalaman yang aku dapat..mengenal perangai2 manusia sekeliling,mcm2 ragam nya...terutamanya bdk2 yang dekat dengan aku..perangai budak2 bilik yang ,mcm2 ...


kak fiza tua dr aku 2 tahun,yg dah bersama sejak sem 1...blh dkatakan rapat jgk dgn aku,tahu n knl mcmne aku niy.













amira (DJ amira)yang suke dgr lagu 24/7..start bgn tidur smpai la nk tidur mlm..












azira plak ratu kesedihan...huhu. seorang yg prihatin suka mmbntu...















jgn marah ye.  :)
yang sebenarnya banyak yg nk aku ceritakan tapi cukuplah ini sebagai intro nye...
hehe
anyway,thanks to all yang dh bersama2 dengan sy sepanjang kt kym niy..chow!

No comments:

Post a Comment

thanks 4 reading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

clockeeyyy(=


Get your own Digital Clock

my always and forever LOVE

my always and forever LOVE