Friday, January 20, 2012

aku terasa asing didunia aku sendiri.rasa terbuai dalam angan yang sedar..
melayang-layang dibawa keresahan yang satu, di sebalik keceriaan yang dulu,
ada terbit kekesalan atas tingkahlaku ku sendiri, mencari silap yang jelas terhadap dalam gegendang telinga..

YA ALLAH... mampukan aku menguntai kekesalan dari manik-manik noda kata-kataku sendiri..
mampukah aku mengembalikan sinar gemilang nan kelam kelmarin?
atau aku berharap pada redha hatinya memaafkanku..
aku mengejar maafnya demi menghapus dosa semalam..

~aku ingin mengecap bahagia kita demi suatu masa~

No comments:

Post a Comment

thanks 4 reading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

clockeeyyy(=


Get your own Digital Clock

my always and forever LOVE

my always and forever LOVE