Wednesday, February 15, 2012

20hari demam selesema

salam,


masuk hari niy genap 20hari aku selesema..xtahu dah nk mengubat nya.. kali ni aku cuba hindari dari mkn panadok dn ubat2 farmasi yg lain2.. sebab nya sejarah hidup aku memang asalbsakit je mkn  ubat...



dan aku ambil keputusan mulai tahun ni aku nk kurang kn pengambilan ubat2 ubatan farmasi. aku takut nnti bdn aku kebah ubatan plak..



perasaan tyme selesemammg len mcm aku xbleh tension or kelamkabut sgt t bertambah2 aku bersin.. ayah aku ckp kena tenang,baru selesema tu reda... 






hmm,, isnin depan aku nk sart praktikal dah... mcm ne kalau selesema n taksembuh lagi .. aku risau sangat.. macam ne niy???

No comments:

Post a Comment

thanks 4 reading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

clockeeyyy(=


Get your own Digital Clock

my always and forever LOVE

my always and forever LOVE