Saturday, August 20, 2011

ikatan percintaan

bismillahirrahmanirraim...
syukur ke atas sgala limpah kurnianya trhadap hubungan kami... alhamdulillah, kami bahgia hingga kini..
aku mencintai dia, dan dia mencintai aku... setakat niy, hubungan msih dlm keadaan yg baik2 sje.. kami ade mmbuat sdikit perancangan untuk masa depan bersama, insyaallah, xda aral melintang 2, 3 tahun lg kami akan menikah.. (ni perancangan shja), ape2 pun, aku mzty abes kn dlu study diploma kt maka dlu.. brulah langkah2 sterusnya akn di ambil.. amir pun nk smbung belajar lg lepas niy,bgitu jua dgn diriku.. bagi aku pendidikan 2 penting bgi mnjamin kehidupan masa depan yg lebih cemerlang. aku akn sedaya upaya untuk berusaha bersungguh-sungguh..  insyaallah, amin.

No comments:

Post a Comment

thanks 4 reading...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

clockeeyyy(=


Get your own Digital Clock

my always and forever LOVE

my always and forever LOVE